Kezdőlap

Kezdőlap

WEBÁRUHÁZ SZABÁLYZATA

  1. Jelen szabályzat meghatározza a Wodzisław Śląski székhellyel rendelkező Ababink Polska sp. Z o.o. által a www.koszulkowy.pl webáruházon keresztül (a továbbiakban: "Webáruház") folytatott online értékesítés általános feltételeit és módját és meghatározza az Ababink Polska sp. z o.o. által nyújtott ingyenes elektronikus szolgáltatások feltételeit.

§ 1 Fogalmak

Szállító - az Eladóval az áruk szállítása kapcsán együttműködő szervezet:

    1. DPD futár

    2. DPD futár - fizetés kézbesítéskor
  1. Jelszó - betű-, szám- vagy egyéb karakterek sorozata, amelyet az Ügyfél a Webáruházban történő regisztráció során választott, és amelyet a Webáruházban az Ügyfélfiókhoz való hozzáférés biztosítására használnak.

  2. Ügyfél - olyan jogalany, akinek szolgáltatások elektronikus úton nyújthatók, vagy akivel az adásvételi szerződés köthető, a rendeleteknek és a jogszabályoknak megfelelően.

  3. Fogyasztó - az a természetes személy, aki a vállalkozóval olyan jogi ügyletet hajt végre, amely közvetlenül nem kapcsolódik üzleti vagy szakmai tevékenységéhez.

  4. Ügyfélfiók - minden egyes Ügyfél számára egyedi panel, amelyet azután indítanak, hogy az Ügyfél regisztrálta és megkötötte az Ügyfélfiók szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződést.

  5. Bejelentkezés - az Ügyfél által meghatározott, betűkből, számokból vagy egyéb karakterekből álló egyedi ügyfél-azonosító, a jelszóval együtt szükséges az Ügyfélfiók létrehozásához a Webáruházban.

  6. Vállalkozó - az a természetes személy, jogi személy vagy szervezeti egység, amely nem jogi személy, akinek a törvény jogképességet biztosít, a saját nevében üzleti vagy szakmai tevékenységet folytat, és üzleti vagy szakmai tevékenységéhez közvetlenül kapcsolódó jogi lépést hajt végre.

  1. Szabályzat – ez a szabályzat.

  2. Regisztráció - a Szabályzatban meghatározott módon végrehajtott tényleges cselekmény, amely az Ügyfél számára szükséges a Webáruház összes funkciójának használatához.

  3. Cég boltja – ügyfélszolgálati iroda a következő címen: ul. Wałowa 18, 44-300 Wodzisław Śląski.

  4. Eladó – azaz az Ababink Polska sp.z o.o. sp. Wodzisław Śląski székhellyel (44-300), ul. Wałowa 18, NIP: 6472571954, REGON: 362074972, KRS 0000568315; e-mail: sklep@koszulkowy.pl.

  5. Weboldal - az a webhely, ahol az Eladó a www.koszulkowy.pl domain néven működik.

  6. Áru - az eladó által az áruház weboldalán keresztül bemutatott termék, amely értékesítési szerződés tárgyát képezi.

  7. Tartós adathordozó - olyan anyag, vagy eszköz, amely lehetővé teszi az Ügyfél vagy az Eladó számára az információk tárolását oly módon, hogy a jövőben hozzáférést biztosítson az információkhoz a szükséges ideig.

  8. Adásvételi szerződés - adásvételi szerződés, amelyet „távolról”, a Szabályzatban meghatározott feltételekkel kötnek meg az Ügyfél és az Eladó.

§ 2 Általános rendelkezések és a Webáruház használata

  1. A Webáruház mindenre jogosult, beleértve a tulajdonjogi szerzői jogokat, a nevére, az internetes domainjére, az áruház webhelyére, valamint az áruház weboldalán közzétett mintákra, űrlapokra és logókra vonatkozó szellemi tulajdonjogok (kivéve az áruház weboldalán bemutatott logókat és fotókat olyan áruk bemutatása céljából, amelyek szerzői jogai harmadik személyek tulajdonában vannak) az Eladóhoz tartoznak, felhasználásuk csak a Szabályzatnak megfelelően lehetséges.

  2. Az Eladó mindent megtesz annak érdekében, hogy a felhasználók a legelterjedtebb webböngészők, operációs rendszerek és internetkapcsolat-típusok használatával használhassák az Webáruházat.

  3. Az Eladó a "sütik" mechanizmusát használja, amelyeket az Eladó szervere az Ügyfél eszközének merevlemezére ment. Ennek célja az Áruház Webhelyének helyes működése az Ügyfelek eszközein. A "sütik" mechanizmusa nem károsítja az Ügyfél eszközét, és nem befolyásolja az Ügyfél eszközeinek vagy az ezekre az eszközökre telepített szoftver konfigurációs változásait. Az ügyfél letilthatja a "sütik" mechanizmust a böngészőjében, de ez nehézségeket okozhat, vagy megakadályozhatja a Weboldal használatát.

  4. Az Webáruházban a Webáruház weboldalán keresztül történő megrendeléshez az Ügyfélnek aktív e-mail fiókkal kell rendelkeznie.

  1. Az ügyfél nem tehet közzé jogellenes tartalmat. Tilos az Ügyfél számára a Webáruház, az Üzlet weboldala vagy az Eladó által nyújtott ingyenes szolgáltatások olyan használata, amely törvényellenes, tisztességtelen vagy harmadik személyek személyes jogait sérti.

  2. Az internet nyilvános jellege és az elektronikus szolgáltatások használata kockázatot jelenthet arra nézve, hogy illetéktelen személyek megszerezzék vagy módosítsák az ügyféladatokat. Az Eladó soha nem kéri az Ügyfelet, hogy bármilyen formában adja meg a jelszavát.

§ 3 Regisztráció

  1. Ügyfélfiók létrehozásához ingyenes regisztráció szükséges.

  2. A Webáruházban történő megrendeléshez regisztráció nem szükséges.

  3. A regisztrációhoz az Ügyfélnek ki kell töltenie az Eladó által az áruház weboldalán megadott regisztrációs űrlapot, és a regisztrációs űrlap kitöltése után elektronikus úton el kell küldenie a kitöltött regisztrációs lapot az eladónak. A regisztráció során az Ügyfél egyéni jelszót állít be.

  4. A regisztrációs űrlap kitöltésekor az Ügyfél jóváhagyja a Szabályzatot, elfogadva annak tartalmát az űrlapon szereplő megfelelő mező megjelölésével.

  5. A regisztráció során a vásárló önként hozzájárul a személyes adatainak marketing célú feldolgozásához, a regisztrációs űrlap megfelelő rovatának bejelölésével. Ebben az esetben az Eladó egyértelműen tájékoztatja a vásárló személyes adatainak gyűjtésének célját, valamint ezen adatok ismert vagy várható felhasználóit.

  6. Az Ügyfél hozzájárulása személyes adatainak marketing célú feldolgozásához nem feltételezi az Eladóval az Ügyfélfiók szolgáltatás elektronikus úton történő nyújtására vonatkozó szerződéskötés lehetőségét. A hozzájárulás a vásárló megfelelő nyilatkozatának benyújtásával bármikor visszavonható. A nyilatkozat az Eladó címére e-mailben küldendő.

  7. A regisztráció visszaigazolását a kitöltött regisztrációs űrlap elküldése után e-mailben elküldjük a vásárlónak az űrlapon megadott e-mail címre. Ettől a pillanattól kezdve megállapodást kötnek az Ügyfélfiók-szolgáltatás elektronikus biztosításáról, és a vásárló hozzáférést kap a fiókjához és lehetősége van a Regisztráció során megadott adatok módosítására.

§ 4 Megrendelés

  1. Az Üzlet Weboldalán található információk nem jelentenek ajánlatot a Polgári Törvénykönyv értelmében, hanem csak felhívást jelentenek az Ügyfelek szempontjából az Értékesítési Megállapodás megkötésére.

  2. Az Ügyfél a Webáruház weboldalán keresztül a hét 7 napján, a nap 24 órájában rendeléseket adhat le.

  3. Az Áruház Weboldalán keresztül megrendelő ügyfél teljesíti a megrendelést az Áruk kiválasztásával. Az Áruk hozzáadódnak a megrendeléshez a "Kosárba helyezés" parancs kiválasztásával az adott Webáruházban jelennek meg a Termékek fül alatt. A teljes megrendelés teljesítése után, és a "Kosárban" kiválasztva a szállítás módját és a fizetési módot, az Ügyfél a megrendelést a megrendelőlap elküldésével adja le az Eladónak, kiválasztva az üzlet weboldalán a "Megrendelés fizetési kötelezettséggel" gombot. Mielőtt elküldené a megrendelést az Eladónak, az Ügyfelet tájékoztatják a kiválasztott Áruk és Szállítás végösszegéről, valamint minden további költségről, amelyet a vásárlás során neki kell viselnie.

  4. Megrendeléssel az Ügyfél ajánlatot nyújt be az Eladónak a megrendelés tárgyát képező Árukra vonatkozó adásvételi szerződés megkötésére.

  5. A megrendelést azt követően fogadják el, hogy a bolt megerősíti az Ügyfél által leadott megrendelést. A megrendelés visszaigazolását automatikusan leadja a megrendelés leadása után.

§ 5 Fizetés

  1. A bolt weboldalán az áruk mellett elhelyezett árak bruttó árak. Ezek az árak nem tartalmazzák a szállítás költségeire és az esetleges további költségekre vonatkozó információkat, amelyek a vásárlás kapcsán felmerülnek. A vevőt a szállítási mód kiválasztásakor és a megrendelés leadásakor tájékoztatni fogják ezekről a költségekről.

  2. A Webáruház a megrendelt árukért a következő fizetési módokat kínálja fel az Ügyfélnek:

    1. banki átutalás az eladó bankszámlájára;

    2. elektronikus fizetési rendszer;

    3. utánvéttel történő kézbesítés után a postai szolgáltató vagy a futárcég;

  3. A Webáruházban történő vásárláskor a Vásárlót az Eladó tájékoztatja arról a napról, amikor a megrendelés összegét köteles fizetni.

  4. Ha az Ügyfél nem teljesíti a kifizetést a Szabályzat 5. §.-a és 3. pontja szerint az Eladó további határidőt állapít meg az Ügyfél számára a fizetés teljesítésére, és erről tájékoztatja az Ügyfelet. A kiegészítő fizetési határidőre vonatkozó információk tartalmazzák azt is, hogy ezen határidő lejárta után az Eladó eláll az értékesítéstől. A második fizetési határidő lejárta esetén az Eladó a vevőnek a szerződés elállásáról szóló nyilatkozatot küldi el a Polg. Törvénykönyv 491. cikke alapján.

§ 6 Kézbesítés

  1. Az Eladó vállalja, hogy az Adásvételi szerződés tárgyát képező árukat sérülésmentesen kiszállítja.

  2. Az Eladó az áruház weboldalán tájékoztatást ad a megrendelés kézbesítéséhez és teljesítéséhez szükséges munkanapok számáról.

  3. Az Üzlet weblapján feltüntetett szállítás és megrendelés teljesítésének dátumát munkanapokban számoljuk az 5. § (5) bekezdésének megfelelően. A szabályzat 2. pontjában leírtak szerint.

  4. Az "utánvét" fizetés választása esetén a Weboldalon feltüntetett kézbesítés és megrendelés teljesítésének dátumát az Adásvételi szerződés megkötésétől számított munkanapokban számoljuk.

  5. A megrendelt árukat a szállítón keresztül a megrendelőnek a megrendelési űrlapon megadott címre szállítjuk.

  1. Az Áru vevőnek történő elküldésének napján (kivéve azt az esetet, amikor az Ügyfél személyes átvételt választ), az Eladó által a szállítást igazoló információkat elküldi az Ügyfél e-mail címére.

  2. Az ügyfél köteles ellenőrizni a leszállított csomag állapotát. A szállítmány elvesztése vagy megrongálódása esetén az Ügyfélnek jogában áll követelni a Szállító alkalmazottjától a megfelelő jegyzőkönyv elkészítését.

  3. Az Ügyfél a megrendelt árut személyesen is átveheti. A személyes átvétel e-mailben vagy telefonon történt előzetes egyeztetést követően az áruházban munkanapokon, az áruház honlapján feltüntetett nyitvatartási időben vehető át.

  4. A termékhez elküldik a vásárlást igazoló nyugtát. Az ügyfél kérésére áfás számlát állítanak ki. Az ügyfél köteles az áfás számla helyes kiállításához szükséges adatokat megadni.

§ 7 Biztosíték

  1. Az Eladó fizikai és jogi hibáktól mentesen biztosítja az Áruk kézbesítését. Az eladó felelős azért, ha a terméknek fizikai vagy jogi hibája van (garancia).

  2. Ha a terméknek hibája van, akkor a vásárló:

    1. tegyen nyilatkozatot az árcsökkentésről vagy az adásvételi szerződésből való elállásról, kivéve, ha az eladó azonnal és az Ügyfelet terhelő indokolatlan kellemetlenségek nélkül a hibás terméket hibamentes termékre cseréli, vagy a hibát elhárítja.

    2. Ez a korlátozás nem vonatkozik arra az esetre, ha a Terméket az Eladó már kicserélte vagy megjavította, vagy az Eladó nem teljesítette a Termék hibátlan Termékre történő cseréjének vagy a hibák elhárításának kötelezettségét. Az Ügyfél az Eladó által javasolt hiba elhárítása helyett követelheti a termék hibátlan termékre történő cseréjét, vagy a termék cseréje helyett a hiba elhárítását, kivéve, ha lehetetlen a terméket a Vevő által választott módon összehangolni a szerződéssel, vagy túlzott költségeket igényelne az Eladó által javasolt módszerhez képest. A költségek túllépésének értékelésekor figyelembe veszik a termék értékét, a hiba típusát és jelentőségét, valamint azokat a kellemetlenségeket, amelyekkel az Ügyfél szembesült.

    3. megkövetelheti a hibás termék cseréjét hibamentes termékre vagy a hiba elhárítását. Az Eladó köteles a hibás terméket hibamentesre cserélni, vagy ésszerű időn belül elhárítani a hibát, anélkül, hogy az Ügyfélnek kellemetlenségeket okozna.

    4. Az Eladó megtagadhatja az Ügyfél kérésének teljesítését, ha lehetetlen a hibás árut az Adásvételi szerződésnek az Ügyfél által választott módon helyreállítani, vagy az Adásvételi szerződés teljesítésének második lehetséges módjához képest túlzott költségeket igényelne. A javítás vagy csere költségeit az Eladó viseli.

  3. A garancia alapján fennálló jogok miatt az ügyfél köteles a hibás terméket az Eladó címére eljuttatni. Ebben az esetben a szállítás költségét az Eladó fedezi.

  4. Az Eladó a jótállás alapján felelősséggel tartozik, ha az áru Vevő részére történő átadását követő két éven belül fizikai hibát fedeznek fel. A hiba elhárításának vagy a termék hibátlan termékre cseréjének igénye egy év múlva lejár, de ez az időszak nem zárulhat le az első mondatban meghatározott időtartam lejárta előtt. Ezen időn belül az Ügyfél az áruk hibája miatt elállhat az adásvételi szerződéstől, vagy nyilatkozatot nyújthat be az árcsökkentésről. Ha az Ügyfél a hiba elhárítását, vagy a termék cseréjét kérte hibamentes termékre az Adásvételi Szerződés elállásának vagy az árcsökkentési nyilatkozat benyújtásának határideje a termék cseréjének vagy a hiba elhárításának határidejének lejártával kezdődik.

  5. Az Eladó lehetővé teszi az Ügyfél számára, aki Fogyasztó, hogy kihasználja a fogyasztói jogviták bíróságon kívüli megoldását. Az illetékes eljáró hivatal: a Katowicei Tartományi Kereskedelmi Felügyelet, ul. Brata Alberta 4, 40-951 Katowice, http://katowice.wiih.gov.pl/.

§ 8 Reklamáció

  1. Az Ügyfél az árukkal vagy az adásvételi szerződés végrehajtásával kapcsolatos panaszokat írásban küldheti el az eladó postacímére vagy e-mail címére.

  2. Az Eladó a panasz benyújtásától számított 14 napon belül válaszol az Ügyfél panaszaira vagy az Ügyfél által az adásvételi szerződés végrehajtásával kapcsolatos panaszra.

  3. Az Ügyfél panaszt nyújthat be az Eladónál az Eladó által elektronikus úton nyújtott ingyenes szolgáltatások igénybevételével kapcsolatban. A panaszt elektronikus formában lehet benyújtani, és a sklep@koszulkowy.pl címre lehet elküldeni. A panaszban az Ügyfélnek mellékelnie kell a probléma leírását. Az eladó 14 napon belül megvizsgálja a panaszokat és megválaszolja az ügyfél részére.

§ 9 Garancia

  1. Az Eladó által értékesített árukra garancia vonatkozhat, amelyet az áruk gyártója vagy a forgalmazó ad.

  2. A jótállás hatálya alá tartozó áruk esetében a garancia létezésére és tartalmára vonatkozó információk minden alkalommal megjelennek az áruház weboldalán.

§ 10 Elállás a szerződéstől

  1. Az az Ügyfél, aki Fogyasztó, és aki adásvételi szerződést kötött, 14 napon belül indoklás nélkül elállhat attól.

  2. Az adásvételi szerződés elállásának határideje attól a pillanattól kezdődik, amikor az Ügyfél birtokába jutott az áru.

A fogyasztó elállhat az adásvételi szerződéstől az elállási nyilatkozat benyújtásával az eladónak. Ezt a nyilatkozatot írásban lehet benyújtani az eladó címére vagy e-mailben az eladó címére. A nyilatkozatot olyan űrlapon lehet benyújtani, amelynek mintáját az Eladó az áruház Weboldalán az alábbi címen tette közzé: Visszavételi űrlap. A határidő betartásához elegendő nyilatkozatot küldeni annak lejárta előtt.

  1. Az adásvételi szerződés az attól való elállás esetén semmisnek minősül.

  2. Ha a Vásárló az adásvételi szerződéstől való elállásról nyilatkozatot nyújtott be, mielőtt az Eladó elfogadta ajánlatát, az ajánlat megszűnik.

  3. A jelen szerződéstől való elállás esetén haladéktalanul, de minden esetben legkésőbb attól a naptól számított 14 napon belül, amikor az Áruházat értesítették az Ügyfél döntéséről, hogy gyakorolja a szerződéstől való elállás jogát, az Ügyfél részére visszatérítésre kerül a tőle kapott összes kifizetés, beleértve az áruk szállításának költségeit is (kivéve az Ügyfél által választott kézbesítési módból eredő többletköltségeket, kivéve az Áruházban elérhető áruk szállításának részeként kínált legolcsóbb szokásos kézbesítési módot).

  4. A szerződéstől való elállás esetén az Ügyfél köteles az árut a következő címre visszaküldeni:

    CzechLogistic - Garibald.hu
        Koronczói út 01628/9 hrsz. (DPD Depó)
        info@garibald.hu
        9012 Györ

    vagy átadni az áruház által felhatalmazott személynek átvétel céljából, de legkésőbb a szerződéstől való elállásától számított 14 napon belül, kivéve, ha az áruház felajánlotta, hogy maga veszi át a terméket. A visszaküldött árut úgy kell becsomagolni, hogy a szállítás során ne sérüljön meg.

  5. Elállás esetén a Vásárló, aki Fogyasztó, csak az áruk visszaküldésének közvetlen költségeit viseli.

  6. Ha az árut jellegéből adódóan általában nem lehet postai úton visszaküldeni, az Eladó az áruház weboldalán tájékoztatja a Fogyasztót az áruk visszaküldésének költségeiről.

  7. A Fogyasztó felelős a termék értékének csökkenéséért, amely annak használatából ered, de meghaladja az áru jellegének, jellemzőinek és működésének megállapításához szükséges mértékét.

  8. Az Eladó a fizetést a Fogyasztó által használt fizetési móddal téríti vissza, kivéve, ha a Fogyasztó kifejezetten beleegyezett egy másik visszafizetési módba, amely nem jelent számára költséget.

§ 11 Nem megtérítendő szolgáltatások

  1. Ingyenes szolgáltatások, amelyeket az Eladó elektronikus úton nyújt az ügyfeleknek

    1. Hírlevél

    2. Fiókvezetés;

    3. Vélemény megosztása.

  2. A 11. § (1) bekezdésében meghatározott szolgáltatások a fenti szolgáltatásokat a hét minden napján, a nap 24 órájában biztosítjuk.

  3. Az Eladó választhatja és módosíthatja a fent említett kiválasztott szolgáltatásokhoz való hozzáférés megadásának típusát, formáját, idejét és módját. Az Eladó a Szabályzat módosításának megfelelő módon tájékoztatja az Ügyfeleket a változásokról.

  4. Minden ügyfél igénybe veheti a Hírlevél szolgáltatást úgy, hogy megad egy e-mail címet az Eladó által az áruház weboldalán megadott regisztrációs űrlapon. Az ügyfél aktiválási linket kap a megadott e-mail címre, hogy megerősítse a Hírlevélre való feliratkozást. Amikor a linket az Ügyfél aktiválja, megállapodás jön létre a Hírlevél szolgáltatás elektronikus úton történő biztosításáról.

A Hírlevél szolgáltatás igénybevétele érdekében az Ügyfél a regisztráció során bejelöli a megfelelő négyzetet a regisztrációs űrlapon.

  1. A Hírlevél szolgáltatás abból áll, hogy az Eladó az Ügyfél által megadott e-mail címre elektronikus üzenetet küld az Eladó ajánlatában szereplő új termékekről vagy szolgáltatásokról. A hírlevelet az Eladó kiküldi minden olyan ügyfélnek, aki feliratkozott a szolgáltatásra.

  2. Minden Hírlevél tartalmazza a következőket: feladóval kapcsolatos információt, kitöltött "tárgy" mezőt, meghatározva az üzenet tartalmát, valamint információkat a Hírlevél szolgáltatásról való leiratkozás lehetőségéről és módjáról.

  3. Az ügyfél bármikor leiratkozhat a Hírlevél kézhezvételéről azáltal, hogy leiratkozik a Hírlevél szolgáltatás részeként küldött e-mailben található linken keresztül.

  4. A Fiókkezelés a regisztrációt követően érhető el a Szabályzatban leírt feltételekkel, és abból áll, hogy az Ügyfélnek egy külön felületet biztosít az Áruház Weboldalán, lehetővé téve az Ügyfél számára, hogy módosítsa a Regisztráció során megadott adatokat, valamint nyomon kövesse a megrendelések állapotát és a rendelési előzményeket.

  5. Az Ügyfél kérelmet nyújthat be az Eladóhoz a Fiók törlésére. Az Eladó a kérelem benyújtásától számítva 14 napon belül a fiókot törli.

  6. Vélemények közzététele olyan szolgáltatás, amely lehetővé teszi az Ügyfelek számára, hogy az árukkal kapcsolatos nyilatkozatokat közzétegyék az Áruház weboldalán.

  7. Lemondás a vélemények közzététele szolgáltatásról bármikor lehetséges azzal, hogy az Ügyfél megszünteti a tartalom közzétételét az Áruház Weboldalán.

  8. Abban az esetben, ha az Ügyfél az Eladó vagy más Ügyfelek kárára cselekszik, valamint törvény, vagy a Szabályzat Ügyfél általi megsértése esetén az Eladónak joga van blokkolni az Ügyfélszámlához való hozzáférést. A Fiók biztonsági okokból is blokkolható - különösen akkor, ha az Ügyfél megsérti a Webhely biztonságát vagy más „hackelési” tevékenységet folytat. Az Ügyfélfiókhoz való hozzáférés és az ingyenes szolgáltatások letiltása a fent említett okokból a Fiókhoz való hozzáférés és az ingyenes szolgáltatások blokkolásának alapját képező probléma megoldásához szükséges ideig tart. Az Eladó elektronikus úton értesíti az Ügyfelet az Ügyfélfiókhoz való hozzáférés és az ingyenes szolgáltatások letiltásáról az Ügyfél által a regisztrációs űrlapon megadott címre.

§ 12 Az Ügyfél felelőssége az általa kitett tartalomért

  1. A vásárló a tartalom közzétételével és megosztásával önként vállalja a terjesztését. A közzétett tartalom nem fejezi ki az eladó véleményét, és nem szabad egyenlővé tenni tevékenységével. Az eladó nem tartalomszolgáltató, hanem csak olyan szervezet, amely megfelelő forrásokat biztosít erre a célra.

  2. Az ügyfél nyilatkozik arról, hogy:

    1. jogosult a tartalmat alkotó művekre, tulajdonjogok tárgyaira (pl. védjegyek) és / vagy szomszédos jogok tárgyaira vonatkozó tulajdonjogi, ipari tulajdonjogok és / vagy kapcsolódó jogok használatára;

    2. a Szabályzat 11. §-ában említett szolgáltatások részeként a személyes adatok, a képek és a harmadik felekkel kapcsolatos információk törvényes, önkéntes és a hozzájuk kapcsolódó személyek hozzájárulásával történtek;

    3. vállalja, hogy hozzáfér a többi Ügyfél és az Eladó által közzétett tartalomhoz, és felhatalmazza az Eladót, hogy a jelen Szabályzat rendelkezéseivel összhangban ingyenesen felhasználja azokat;

    4. hozzájárulást ad a művek összeállításához a szerzői és egyéb jogokról szóló törvény értelmében.

  3. Az ügyfélnek nincs felhatalmazása arra, hogy:

    1. harmadik felek személyes adatait közzé tegye a Szabályzat 11. §-ban említett szolgáltatások igénybevételének részeként és harmadik személyek arculatának terjesztése harmadik fél törvényesen előírt engedélye vagy beleegyezése nélkül;

    2. hirdetési és / vagy promóciós tartalmat közzé tegye a Szabályzat 11. §-ában említett szolgáltatások igénybevétele részeként.

  4. Az Eladó felelősséget vállal az ügyfelek által közzétett tartalomért,
    azzal a feltétellel, hogy betartja a Szabályzat13.§-ban lévőket.

  5. Tilos az Ügyfeleknek olyan tartalmat közzétenni, amely különösen:

    1. rosszhiszemű, pl. harmadik fél személyes jogainak megsértése céljából kerül közzétételre;

    2. megsérti a harmadik fél bármely jogát, beleértve a szerzői és tulajdonjogot, az ipari tulajdonjogok védelmét, az üzleti titkot vagy a titoktartási kötelezettségekhez kapcsolódó jogokat;

    3. sértő vagy fenyegetést jelent más emberekre nézve, tartalmaz olyan szót, amely sérti a jó modort (pl. káromkodás vagy általában sértőnek tartott kifejezések használatával)

    4. ellentétesek az Eladó érdekeivel;

    5. egyéb módon megsérti a Szabályzat rendelkezéseit, a megfelelő hangnemet, az alkalmazandó törvényt, a társadalmi vagy erkölcsi normákat.

  6. A Szabályzat 13. §-a szerinti értesítés kézhezvétele esetén az Eladó fenntartja a jogot, hogy az Ügyfelek által a Szabályzat 11. §-ban említett szolgáltatások igénybevétele részeként közzétett tartalmat módosítsa vagy törölje, különös tekintettel a tartalomra, amelyre vonatkozóan a harmadik fél, vagy az illetékes hatóságok jelentése alapján kiderült, hogy azok a jelen szabályzat vagy az alkalmazandó törvény megsértését jelenthetik. Az Eladó a kiküldött tartalmat nem ellenőrzi folyamatosan.

  7. A tartalomnak a Weboldalon történő közzétételével az Ügyfél hozzájárul ahhoz, hogy az Eladó ezeket szabadon felhasználja.

13.§ Fenyegetés vagy jogsértés bejelentése

  1. Olyan helyzetben, amikor az Ügyfél, más személy, vagy szervezet úgy ítéli meg, hogy a Weboldalon közzétett tartalom sérti a jogait, személyes jogait, tisztességét, érzéseit, erkölcsét, meggyőződését, a tisztességes verseny elveit, know-how-ját, törvény által védett titkot, ill. kötelezettség alapján értesítheti az Eladót egy esetleges jogsértésről.

  2. Az Eladó, miután értesítést kapott egy esetleges jogsértésről, azonnali lépéseket tesz a bejelentett tartalom eltávolítására a Weboldalról.

14.§ Személyes adatok védelme

  1. A személyes adatok védelmének szabályait az adatvédelmi irányelv tartalmazza.

§ 15 Szerződésbontás (nem vonatkozik az eladással kapcsolatos szerződésekre)

  1. Mind az Ügyfél, mind az Eladó bármikor, indoklás nélkül felmondhatja az elektronikus szolgáltatások nyújtására vonatkozó szerződést, a másik fél által a fentiek megszűnése előtt megszerzett jogokra, a megállapodásra és az alábbi rendelkezésekre is figyelemmel.

  2. Az elektronikus szolgáltatások nyújtására vonatkozó szerződés felmondása elektronikus úton történik, az akaratnyilatkozat elküldésével az Eladó számára bármilyen távközlési eszköz felhasználásával, amely lehetővé teszi az Eladó számára, hogy elolvassa az Ügyfél akaratnyilatkozatát.

  3. Az Eladó felmondja az elektronikus szolgáltatások nyújtására vonatkozó szerződést azáltal, hogy az Ügyfél részére megfelelő akaratnyilatkozatot küld az Ügyfél által a Regisztráció során megadott e-mail címre.

§ 16 Záró megjegyzések

  1. Az Eladó felelős a szerződés nem teljesítéséért vagy nem megfelelő teljesítéséért, de a Vevőkkel kötött szerződések esetében az Eladó csak szándékos károkozás esetén felel és a Vállalkozónak minősülő Vevő tényleges veszteségeinek keretein belül.

  2. A jelen Szabályzat tartalma nyomtatással, hordozóra mentéssel vagy letöltéssel bármikor rögzíthető az Áruház Weboldaláról.

  3. A megkötött adásvételi szerződés alapján felmerülő vita esetén a felek arra törekednek, hogy az ügyet békés úton zárják le. A jelen szabályzatból eredő esetleges viták rendezésére a lengyel jog alkalmazandó.

  4. Az Eladó tájékoztatja az Ügyfelet a bíróságon kívüli eszközök igénybevételének lehetőségéről a panaszok kezelésére és az igények érvényesítésére. Az ezen eljárásokhoz való hozzáférés szabályai a bíróságon kívüli vitarendezésre felhatalmazott szervezetek révén, weboldalain érhetők el. Lehetnek ezek akár a fogyasztói ombudsman, vagy a Kereskedelmi Felügyelet felügyelőségei, amelyek listája elérhető a Verseny- és Fogyasztóvédelmi Hivatal honlapján.

  5. Az Eladó arról tájékoztatja, hogy a http://ec.europa.eu/consumers/odr/ címen található egy online platform a fogyasztók és vállalkozók közötti uniós szintű viták rendezésére (ODR platform).

  6. Az Eladó fenntartja a jogot a jelen Szabályzat módosítására. Az Eladó által az új Szabályzat hatálybalépése előtt teljesítésre elfogadott összes megrendelést a Megrendelő által a megrendelés leadásának napján hatályos Szabályzat alapján hajtjuk végre. A Szabályzat módosítása az áruház Weboldalán való közzétételtől számított 7 napon belül lép hatályba. Az Eladó az új Szabályzat hatálybalépése előtt 7 nappal értesíti az Ügyfelet a Szabályzat módosításáról egy elektronikus üzenet útján, amely hivatkozást tartalmaz a módosított Szabályzat szövegére. Ha az Ügyfél nem fogadja el a Szabályzat új tartalmát, köteles erről a tényről értesíteni az Eladót, amelynek eredményeként a Szabályzat 15. §-ában foglaltak szerint a szerződés megszűnik.

  7. A szabályzat 2020. október 23-án lép hatályba.

Paxy – Ababink Koronczói út 01628/9 hrsz. (DPD DEPO) 9012 Györ

<