Kezdőlap

Kezdőlap

Minden áru garanciája 24 hónap (cégeknél 12 hónap) .A rendelésekhez csatoljuk az adó bizonylatot, de kérésre számlát is küldhetünk. Fizetési módokat fogadunk el: szállításkor történő fizetés, átutalás bankszámlára, banki átutalással történő fizetés esetén a megrendelés leadásának folyamata a fizetési bizonylat visszaigazolását követően kezdődik a bankszámlán. 10 napon belül. A vevő felelős a termék sértetlen és kereskedelmi értékének elvesztéséért. A termékek visszaküldéséhez fel kell adni a lemondási nyilatkozatot, amely tartalmazza a számlaszámot, amelyre a pénzt elküldik. Ha a termékek megsérülnek, a pénzt nem térítik vissza az ügyfélnek. Az ügyfél köteles a Garibald.ro webhelyre történő szállítás során rögzíteni a csomagot, hogy ne sérüljön meg. A termékek visszaküldésének költségeit a vevő fedezi. Az ügyfél külön megrendelésére készült póló nem téríthető vissza. A Garibald.ro nem fogad el olyan csomagokat, amelyeket az ügyfél futárral küld, egyedi átvételsel. A csomag sérülése esetén a vevő köteles tájékoztatni a postást vagy a posta alkalmazottját, és külön jelentést készíteni a telek károsodásáról. A Garibald.ro nem felelős a Román Posta vagy egy futárcég által megrongált szállítmányokért. A csomag szállítására vonatkozó panasz esetén csak a fenti protokollban foglalt igényeket oldjuk meg. A szállítás dátuma egy hozzávetőleges dátum, amikor a megrendelést el kell küldeni az ügyfélnek. Mivel a kereskedelem részben a beszállítók készletétől függ, váratlan helyzetek adódhatnak az áruk hiánya miatt a szállító raktárában. Ebben a helyzetben a vállalat további 7 munkanapot tart fenn a szállítási probléma megoldására. Ha az ügyfél több terméket rendel egyetlen csomagban, akkor a szállítási idő megegyezik a teljes megrendelés teljesítéséhez szükséges idővel. Személyes adatait csak megrendelés céljából és az ügyféllel való későbbi kapcsolattartás céljából használjuk fel. Ha nincs készleten termék, akkor e-mailben vagy telefonon tájékoztatjuk az ügyfelet az esetleges késésekről. Panaszok Panasz esetén kérjük, adja meg a hiba rövid leírását, azt a címet, ahová az árut vissza kell küldeni, a megrendelés számát és a bankszámlaszámot ár-visszatérítési döntés esetén.

Ha megrendelt terméket szeretne megváltoztatni vagy visszaküldeni, kérjük, jelezze nekünk a magazin@garibald.ro e-mail címen
Az e-mail kézhezvétele után megbeszéljük Önnel a csomag átvételének dátumát és elküldjük a futárt a megbeszélt címre.

Az üzlet nem fogadja el az egyéni kézbesítéssel küldött levelezést. A Trick Store nem kezeli azokat a panaszokat, amelyek a következőket tartalmazzák: vásárlói hibák, amelyek a termékek megrendelésekor következtek be, hosszú vagy mechanikus használatból eredő termékkárosodás. Ha a termékeket elutasítják, a panaszt csak az ügyfél költségére küldjük el (a számlán történt korábbi befizetés után). ) a kérelem kiegyenlítésétől számított 14 napon belül. A panaszokat 30 munkanapon belül elbíráljuk attól a naptól számítva, amikor a Garibald.ro megkapja az igényelt termékeket. Adatvédelmi irányelvek Személyes adatait csak a megrendelés leadására és az ügyféllel való későbbi kapcsolatfelvételre használjuk fel. A Garibald.ro fenntartja a jogot, hogy e-maileket küldjön ügyfeleinek. Az ügyfél visszavonhatja az e-mail fogadására vonatkozó megállapodását: magazin@garibald.ro. Az ügyfelek személyes adatait nem továbbítják harmadik félnek. Miért mi? Rendelkezünk egyedi nyomtatással, méghozzá egyetlen pólóra, Minőség - mind az anyag, mind a nyomtatás sok évig fog tartani. Sok hűséges és elégedett vásárlónk van